Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/135976
Title: Evaluation of the Applicability of the Flipped Classroom in Higher Education from a Multidisciplinary Approach
Authors: Vega-Moreno, Daura 
Fernández-Monroy, Margarita 
Sánchez-Cuervo, Margarita Esther 
García Santana, Arminda 
Melián-Alzola, Lucía 
Granado Suárez, Isabel Sonia 
Pérez Martín, Lucas Andrés 
Mesa Mendoza, Margarita 
UNESCO Clasification: 580107 Métodos pedagógicos
Keywords: Learning methodology
Active learning
Multidisciplinary approach
Etudent autonomy
Teacher as coach
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/135976
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 39-40, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (853,65 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.