Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/133052
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSuárez Ortega, Mares
dc.contributor.authorQuinteiro Anguita, Pablo
dc.date.accessioned2024-09-08T20:02:36Z-
dc.date.available2024-09-08T20:02:36Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/133052-
dc.titlePromoviendo La Inclusión Y Diversidad En La Educación: Un Enfoque Comparativo Entre El Reino Unido Y España
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-28677
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.