Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/132954
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSánchez García, Migueles
dc.contributor.authorCastellano Álamo, Amanda
dc.date.accessioned2024-09-08T20:02:12Z-
dc.date.available2024-09-08T20:02:12Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/132954-
dc.titleLa inclusión de la Lengua de Signos Española en el ámbito escolar: propuesta de intervención en el segundo ciclo de Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-22805
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

63
checked on Nov 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.