Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/132942
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPellegrino, Grazianoes
dc.contributor.authorGonzález Sosa, Alexandra
dc.date.accessioned2024-09-08T20:02:09Z-
dc.date.available2024-09-08T20:02:09Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/132942-
dc.titleFamilia Y Escuela Inclusiva: Una Perspectiva Colaborativa Para El Éxito Educativo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-22356
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Nov 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.