Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/131494
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBecerra Romero, Danieles
dc.contributor.authorTrujillo Falcón, Gabriela Esther
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:05Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:05Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/131494-
dc.title¿Cómo Influye La Participación De Los Padres/Madres O Tutores, En El Rendimiento Académico De Los Estudiantes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-21746
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

167
checked on Mar 15, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.