Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/128870
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEtopa Bitata, María Del Pilar-
dc.contributor.authorVidal Segovia, Tamara-
dc.date.accessioned2024-02-11T21:01:05Z-
dc.date.available2024-02-11T21:01:05Z-
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/128870-
dc.languagespaen_US
dc.titleEl uso de las Tics en el aula para mejorar las necesidades de los alumnos con TEAen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Socialen_US
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.matriculaTFT-21160
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

81
checked on Aug 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.