Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/126570
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRomán García, Concepciónes
dc.contributor.advisorMartín Hernández, Juan Carloses
dc.contributor.authorMatas Monroy, Javier Hernánes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:40:33Z-
dc.date.available2023-09-22T08:40:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/126570-
dc.titleAnalyzing Service Quality Of Public Transport To The University Campus. An Importance-Satisfaction Analysis Based On Best-Worst Scaleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Análisis Económico Aplicadoes
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-74427es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECOes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Economía del Turismo, del Transporte y del Medio Ambientees
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR TIDES: Investigación en Turismo y Transporte-
crisitem.advisor.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.advisor.deptGIR TIDES: Investigación en Turismo y Transporte-
crisitem.advisor.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on May 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.