Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/126534
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCastro Robaina, Israel Franciscoes
dc.contributor.authorSegurado Barao, Jamiles
dc.date.accessioned2023-09-22T08:40:27Z-
dc.date.available2023-09-22T08:40:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/126534-
dc.titleLa Lectura Fácil como material inclusivo para el aula de Educación Primaria. El trabajo con los Objetivos de Desarrollo Sosteniblees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Teleformaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-74368es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TELes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Teleformación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.