Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125486
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSosa Moreno, Fátima Doloreses
dc.contributor.authorPerdomo Guerra, Cristinaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:29Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125486-
dc.titleLa Filosofía Como Método De Introducción Al Pensamiento Crítico Y La Reflexión En Las Aulas De Educación Infantil. Propuesta De Intervenciónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72138es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

10
checked on Jun 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.