Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/120991
Title: Gamificación y COVID métrica de motivación en tiempos de pandemia
Authors: Aguiar-Castillo, Lidia 
Arce-Santana, Edgar
Luna Rivera, José Martín 
Guerra-Yánez, Víctor 
Perez-Jimenez, Rafael 
UNESCO Clasification: 33 Ciencias tecnológicas
Issue Date: 2022
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/120991
ISBN: 978-84-9042-444-5
Source: Desde la adaptación a la innovación educativa en el tiempo de pandemia / coord. por Lucía Díaz Vilariño, p. 11-35
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=8580024
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

67
checked on Jul 20, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.