Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/120433
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSantana Monagas, Elisaen_US
dc.contributor.authorNúñez Alonso, Juan Luisen_US
dc.contributor.authorLeón González-Vélez, Jaime Joséen_US
dc.contributor.authorFalcón Pulido, Samuelen_US
dc.contributor.authorFernández Sarmiento, Celiaen_US
dc.contributor.authorPérez Solís, María Del Rocíoen_US
dc.date.accessioned2023-02-08T16:01:06Z-
dc.date.available2023-02-08T16:01:06Z-
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/120433-
dc.languagespaen_US
dc.relationAnálisis del sentimiento para la mejora del aprendizaje: relación con implicación y rendimiento académicoen_US
dc.sourceXVII International Conference on Educational Technology and Learning Innovation (ICETLI 2023)en_US
dc.subject61 Psicologíaen_US
dc.subject580106 Evaluación de alumnosen_US
dc.titleBoredom in the Classroom: Sentiment Analysis on Teaching Practices and Related Outcomesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureen_US
dc.typeLectureen_US
dc.relation.conferenceXVII International Conference on Educational Technology and Learning Innovation (ICETLI 2023)en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Ponenciaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.event.eventsstartdate16-02-2023-
crisitem.event.eventsenddate17-02-2023-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0003-4676-5757-
crisitem.author.orcid0000-0002-2400-7843-
crisitem.author.orcid0000-0002-9587-4047-
crisitem.author.orcid0000-0003-3314-1945-
crisitem.author.orcid0000-0002-8910-7773-
crisitem.author.orcid0000-0003-1803-8472-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameSantana Monagas, Elisa-
crisitem.author.fullNameNúñez Alonso, Juan Luis-
crisitem.author.fullNameLeón González-Vélez, Jaime José-
crisitem.author.fullNameFalcón Pulido, Samuel-
crisitem.author.fullNameFernández Sarmiento, Celia-
crisitem.author.fullNamePérez Solís, María Del Rocío-
Appears in Collections:Ponencias
Adobe PDF (74,08 kB)
Show simple item record

Page view(s)

68
checked on Feb 3, 2024

Download(s)

39
checked on Feb 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.