Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/119952
Title: La combinación del Flipped Classroom y la gamificación en la enseñanza del Derecho
Authors: Miraut Martín, Laura 
Miranda Goncalves, Rubén 
UNESCO Clasification: 560504 Derecho constitucional
5602 Teoría y métodos generales
560203 Filosofía del derecho
Issue Date: 2022
Publisher: La Ley (Aranzadi LA LEY / Karnov Group) 
Project: PIE 2022-25 (ULPGC) La dinámica del role playing como recurso de aprendizaje en el ámbito de la argumentación y la aplicación del derecho
URI: http://hdl.handle.net/10553/119952
ISBN: 978-84-1124-172-4
Source: Derecho y Gamificación / Víctor Bastante Granell, Raquel Bonachera Villegas, Alejandro D. Leiva López...[et al.]
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

110
checked on May 25, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.