Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/119922
Title: | Academic performance of first-year university students: modelling the role of reading competence | Authors: | González Betancor, Sara María Fernández Monroy, Margarita Galván Sánchez, Inmaculada López Puig, Alexis Jorge |
UNESCO Clasification: | 5802 Organización y planificación de la educación | Keywords: | Economía de la educación Rendimiento académico Estudiantes universitarios |
Issue Date: | 2022 | Project: | Análisis causal de la eficiencia en la producción de habilidades cognitivas y no cognitivas: de los centros educativos al mercado de trabajo (PID2020-119471RB-I00) Competencia en comprensión lectora en primer curso del Grado en Administración y Dirección de Empresas: Fase II - Competencia autopercibida versus objetiva y rendimiento académico (PIE2019-14) |
Journal: | Higher Education Research and Development | URI: | http://hdl.handle.net/10553/119922 | ISSN: | 0729-4360 | DOI: | 10.1080/07294360.2022.2142534 | Source: | Higher Education Research and Development [ISSN 0729-4360], v. 42, n, 6, p. 1422-1437 (Noviembre 2022) |
Appears in Collections: | Artículos |
WEB OF SCIENCETM
Citations
2
checked on Nov 24, 2024
Page view(s)
92
checked on Sep 7, 2024
Download(s)
91
checked on Sep 7, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.