Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118672
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFalcón Pulido, Samuelen_US
dc.contributor.authorLeón González-Vélez, Jaime Joséen_US
dc.date.accessioned2022-09-28T15:43:54Z-
dc.date.available2022-09-28T15:43:54Z-
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118672-
dc.languageengen_US
dc.relationModificar El Estilo Comunicativo Del Profesor Para Mejorar El Rendimiento Académico de Los Estudiantesen_US
dc.relation¿Qué mensajes utilizan los docentes de secundaria para fomentar el estudio? Una intervención formativa onlineen_US
dc.sourceSIG 11 - Teaching and Teacher Education (EARLI)en_US
dc.subject5803 Preparación y empleo de profesoresen_US
dc.subject6104 Psicopedagogíaen_US
dc.subject5801 Teoría y métodos educativosen_US
dc.titleExamining the effect of teacher messages on student motivation to learn with sentiment analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/lectureen_US
dc.typeLectureen_US
dc.relation.conferenceSIG 11 - Teaching and Teacher Education (EARLI)en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Ponenciaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.project.principalinvestigatorNúñez Alonso, Juan Luis-
crisitem.project.principalinvestigatorLeón González-Vélez, Jaime José-
crisitem.event.eventsstartdate22-06-2022-
crisitem.event.eventsenddate24-06-2022-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0003-3314-1945-
crisitem.author.orcid0000-0002-9587-4047-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameFalcón Pulido, Samuel-
crisitem.author.fullNameLeón González-Vélez, Jaime José-
Appears in Collections:Ponencias
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.