Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118670
Title: Teachers' engaging messages: Asessment, school year evolution and Grade differences
Authors: Falcón Pulido, Samuel 
Álvarez Álvarez,Carmen 
León González-Vélez, Jaime José 
UNESCO Clasification: 5803 Preparación y empleo de profesores
5801 Teoría y métodos educativos
6104 Psicopedagogía
Issue Date: 2022
Project: ¿Qué mensajes utilizan los docentes de secundaria para fomentar el estudio? Una intervención formativa online 
Modificar El Estilo Comunicativo Del Profesor Para Mejorar El Rendimiento Académico de Los Estudiantes 
Conference: SIG 1 & 4 JOINT CONFERENCE EARLI 
URI: http://hdl.handle.net/10553/118670
Source: SIG 1 & 4 JOINT CONFERENCE EARLI, 27-30 June 2022
Appears in Collections:Ponencias
Show full item record

Page view(s)

25
checked on May 20, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.