Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118158
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Suárez, José Antonioes
dc.contributor.authorRomán, Mayte Renéees
dc.date.accessioned2022-09-18T20:02:22Z-
dc.date.available2022-09-18T20:02:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118158-
dc.titleWorking For The Binary And Non-Binary Trans Inclusion In Spanish Secondary Education And Bachillerato: Actions And Experiences From The English Class Perspectivees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-68456es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.