Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/118158
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Medina Suárez, José Antonio | es |
dc.contributor.author | Román, Mayte Renée | es |
dc.date.accessioned | 2022-09-18T20:02:22Z | - |
dc.date.available | 2022-09-18T20:02:22Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | Gestión académica | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/118158 | - |
dc.title | Working For The Binary And Non-Binary Trans Inclusion In Spanish Secondary Education And Bachillerato: Actions And Experiences From The English Class Perspective | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |
dc.type | MasterThesis | |
dc.contributor.departamento | Departamento de Didácticas Específicas | es |
dc.type2 | Trabajo final de máster | |
dc.identifier.matricula | TFT-68456 | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | |
dc.contributor.buulpgc | BU-EGB | es |
dc.contributor.titulacion | Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria | es |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | Sin texto completo | - |
crisitem.advisor.dept | Departamento de Didácticas Específicas | - |
Appears in Collections: | Trabajo final de máster |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.