Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/117613
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Quintana, Juana Teresaes
dc.contributor.authorBohmannova, Katerinaes
dc.date.accessioned2022-07-31T20:02:51Z-
dc.date.available2022-07-31T20:02:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/117613-
dc.languagespaen_US
dc.titleService Quality In Mice Destination and The Importance of Convention Bureauses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US
dc.typeMasterThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Economía y Dirección De Empresases
dc.type2Trabajo final de másteren_US
dc.identifier.matriculaTFT-69841es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECOes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Economía del Turismo, del Transporte y del Medio Ambientees
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR TIDES: Economía, medioambiente, sostenibilidad y turismo-
crisitem.advisor.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

39
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.