Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/117159
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarchena Gómez, María Rosaes
dc.contributor.authorLiria Rodríguez, Pablo Javieres
dc.date.accessioned2022-07-17T20:02:54Z-
dc.date.available2022-07-17T20:02:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/117159-
dc.titleInforme Pisa: Cómo Se Organiza La Asignatura De Educación Física En Los Países De Mayor Puntuaciónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69732es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Ciencias de la Actividad Fisica y del Deportees
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Sep 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.