Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/1144
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBeerli-Palacio, Asunciónen_US
dc.contributor.authorDíaz Meneses, Gonzaloen_US
dc.contributor.otherFacultad de Economía, Empresa y Turismo-
dc.date.accessioned2009-10-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-01T13:47:34Z-
dc.date.available2018-03-01T13:47:34Z-
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.isbn13555865-
dc.identifier.issn1355-5855en_US
dc.identifier.other2068-
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/1144-
dc.description.abstractThe objective of this research is not only to provide a new theoretical framework to overcome doctrinal inconsistencies related to the reward recycling technique but also to empirically contrast the proposed explanations.en_US
dc.languageengen_US
dc.relation.ispartofAsia Pacific Journal of Marketing and Logisticsen_US
dc.sourceAsia Pacific Journal Of Marketing And Logistics[ISSN 1355-5855],v. 18 (1), p. 43-60en_US
dc.subject530802 Comportamiento del consumidoren_US
dc.subject.otherResiduos sólidos urbanosen_US
dc.subject.otherReciclajeen_US
dc.subject.otherConducta del consumidoren_US
dc.titleDifferent kinds of consumer response to the reward recycling technique: similarities at the desired routine levelen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.1108/13555850610641082en_US
dc.identifier.scopus79959197423-
dc.identifier.isi000218656700005-
dc.contributor.authorscopusidFacultad de Ciencias Económicas y Empresariales-
dc.contributor.authorscopusidFacultad de Ciencias Económicas y Empresariales-
dc.contributor.authorscopusid35723747600-
dc.contributor.authorscopusid9132741700-
dc.contributor.contentdmFacultad de Ciencias Económicas y Empresariales-
dc.identifier.absysnet547058-
dc.identifier.crisid1771-
dc.identifier.eissn1758-4248-
dc.description.lastpage60en_US
dc.identifier.issue1-
dc.description.firstpage43en_US
dc.relation.volume18en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.daisngid1487958-
dc.contributor.daisngid4513149-
dc.identifier.external1771-
dc.description.numberofpages18en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardFacultad de Ciencias Económicas y Empresariales-
dc.contributor.wosstandardWOS:Meneses, GD-
dc.contributor.wosstandardWOS:Palacio, AB-
dc.date.coverdateEnero 2006en_US
dc.identifier.supplement1771-
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0003-1457-0250-
crisitem.author.orcid0000-0002-1149-2544-
crisitem.author.orcid0000-0001-6260-385X-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.fullNameBeerli Palacio, María Asunción-
crisitem.author.fullNameDíaz Meneses, Gonzalo-
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (195,98 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.