Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/113366
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCecic Mladinic, Danielaes
dc.contributor.advisorRodríguez Gil, María Estheres
dc.contributor.authorPallares Freyer, Lucia Faynaes
dc.date.accessioned2022-01-16T21:03:20Z-
dc.date.available2022-01-16T21:03:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/113366-
dc.titleWhat Can Neuroscience Do for CLIL? Implications in Secondary Educationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-66564es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (Inglés) por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.