Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/113038
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVera Cazorla, María Jesúses
dc.contributor.authorPérez López, Silvia Candelariaes
dc.date.accessioned2021-12-19T21:02:21Z-
dc.date.available2021-12-19T21:02:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/113038-
dc.titleThe Flipped Classroom: an Innovative Methodology to Promote Active Learning and Motivationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-66395es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Estudios sociolingüísticos y socioculturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.