Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111689
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGutiérrez Ascanio, Ciroes
dc.contributor.authorMoreno Santana, Borja Javieres
dc.date.accessioned2021-09-19T20:01:49Z-
dc.date.available2021-09-19T20:01:49Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111689-
dc.titlePrevención del acoso escolar a través de las competencias sociales y emocionaleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-65275es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

49
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.