Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/110045
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Juárez, Carolina Fátimaes
dc.contributor.authorRoger Amador, Nuriaes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:13:29Z-
dc.date.available2021-07-04T20:13:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/110045-
dc.titleThe use of the mother tongue in the EFL classroom in secondary education: translation and constrative analysis as learning strategieses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-64891es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

81
checked on Nov 1, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.