Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/110045
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Juárez, Carolina Fátimaes
dc.contributor.authorRoger Amador, Nuriaes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:13:29Z-
dc.date.available2021-07-04T20:13:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/110045-
dc.titleThe use of the mother tongue in the EFL classroom in secondary education: translation and constrative analysis as learning strategieses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-64891es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.