Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108893
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAlemán Falcón, Jesús Arieles
dc.contributor.authorRodríguez Carreño, Ariadna Maria
dc.date.accessioned2021-07-04T20:08:41Z-
dc.date.available2021-07-04T20:08:41Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108893-
dc.titleLa Situación Familiar De Personas Con Trastorno Del Espectro Autista (Tea): Estudio De Sus Necesidades, Recursos Y Tipos De Apoyo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula62804
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Social
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

19
checked on May 21, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.