Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108893
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAlemán Falcón, Jesús Arieles
dc.contributor.authorRodríguez Carreño, Ariadna Mariaes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:08:41Z-
dc.date.available2021-07-04T20:08:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108893-
dc.titleLa Situación Familiar De Personas Con Trastorno Del Espectro Autista (Tea): Estudio De Sus Necesidades, Recursos Y Tipos De Apoyoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62804es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Sociales
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

60
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.