Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108820
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTascón Trujillo, Claudioes
dc.contributor.authorArtiles González, Claudiaes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:08:21Z-
dc.date.available2021-07-04T20:08:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108820-
dc.titleLa Prevención De Los Comportamientos Disruptivos Y La Frustración En El Aula: Una Propuesta De Intervención A Través De La Inteligencia Emocionales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62713es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

49
checked on Jun 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.