Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108602
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPérez Rodríguez, Jorge Vicentees
dc.contributor.authorRinder Santana, Ivánes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:07:21Z-
dc.date.available2021-07-04T20:07:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108602-
dc.titleEstudio de mercado de una empresa de souvenirs recien creada: El caso de " Chacho Souvenirs".es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestiónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62374es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Turismoes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Finanzas Cuantitativas y Computacionales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestión-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

181
checked on Feb 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.