Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108213
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSosa Moreno, Fátima Doloreses
dc.contributor.authorMoreno Falcón, Pabloes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:05:46Z-
dc.date.available2021-07-04T20:05:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108213-
dc.titleFilosofía Para Niños Y Niñas: Diseño De Una Propuesta De Intervención Para La Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-58223es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Oct 19, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.