Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/108213
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSosa Moreno, Fátima Dolores-
dc.contributor.authorMoreno Falcón, Pablo-
dc.date.accessioned2021-07-04T20:05:46Z-
dc.date.available2021-07-04T20:05:46Z-
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/108213-
dc.languagespaen_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject72 Filosofíaen_US
dc.titleFilosofía para niños y niñas: diseño de una propuesta de intervención para la educación primariaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónen_US
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-58223es
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Dec 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.