Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/107116
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAraujo Cabrera, Yazmina Gloriaen_US
dc.contributor.authorSuárez Acosta, M.A.en_US
dc.contributor.authorÁlamo Vera, Francisca Rosaen_US
dc.date.accessioned2021-05-05T12:40:19Z-
dc.date.available2021-05-05T12:40:19Z-
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/107116-
dc.languagespaen_US
dc.publisherESIC Editorialen_US
dc.sourceRetos actuales: la conquista de nuevos mercados. XXVIII Congreso Anual AEDEM. 2014 Cáceres. Esic Editorial, ISBN 9788473564007en_US
dc.subject5311 Organización y dirección de empresasen_US
dc.subject.otherEquipos de trabajoen_US
dc.titleAntecedents and consequences of top management group’s teamnessen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceobjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.relation.conferenceXXVIII Congreso Anual de AEDEM (European Academy of Management and Business Economics)en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Organización y dirección de empresas (Management)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.deptGIR IDeTIC: División de Organizaciones, personas y conocimiento-
crisitem.author.deptIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0002-1015-9299-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.parentorgIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.author.fullNameAraujo Cabrera, Yazmina Gloria-
crisitem.author.fullNameÁlamo Vera, Francisca Rosa-
Appears in Collections:Actas de congresos
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.