Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/105381
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista García, María Andamanaes
dc.contributor.authorDomínguez Bordón, Melisaes
dc.date.accessioned2021-03-11T01:08:26Z-
dc.date.available2021-03-11T01:08:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/105381-
dc.titleUna Propuesta De Intervención Para Reforzar El Bilingüismo Inglés-Español En Las Aulas De Infantil En Centros Públicoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-61318es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

60
checked on Dec 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.