Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102834
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDe Armas García, Manueles
dc.contributor.authorGilperez Comas, Estelaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:57:11Z-
dc.date.available2021-03-11T00:57:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102834-
dc.titleLos conflictos en el aula según la percepción de géneroes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-59488es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

29
checked on Apr 15, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.