Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102755
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArtiles Rodríguez, Josuées
dc.contributor.authorVelasco Latorre, Saraes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:54Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102755-
dc.titleCómo Afrontan Los Docentes La Inclusión Del Alumnado Con Síndrome De Down Respecto Al Resto De Compañeros Y Compañeras Del Aulaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-59299es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

46
checked on Feb 1, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.