Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102503
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMorales Pérez, Pabloes
dc.contributor.authorGarcía Rodríguez, Aliciaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:55:59Z-
dc.date.available2021-03-11T00:55:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102503-
dc.titleEl Papel De La Educación Social En El Entorno Familiar De Los Menores Con Tdah: Un Diseño De Intervención Socioeducativoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57937es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Sociales
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

51
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.