Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102390
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCarrión Pérez, José Carloses
dc.contributor.authorLorenzo Díaz, Mónicaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:55:34Z-
dc.date.available2021-03-11T00:55:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102390-
dc.titleCómo Facilitar El Aprendizaje De Las Matemáticas En Primaria Mediante El Uso De Hechos Presentes Relacionados Con El Entorno Social Del Alumnadoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Matemáticases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57636es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-INFes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Matemáticas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.