Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102367
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAtienza Regife, Francisco Manueles
dc.contributor.authorRomero Galván, Ana Virginiaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:55:29Z-
dc.date.available2021-03-11T00:55:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102367-
dc.titleCómo Usar La Inteligencia Emocional En Los Trastornos Del Comportamiento En Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57591es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

84
checked on Feb 1, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.