Results 1-20 of 63 (Search time: 0.008 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12020Complementary services at hotels in accordance with their pricing strategy and the price sensitivity of touristsBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia ; Román Montoya, Crisanto 
22020Recruitment strategies: non-donor segmentation based on intrinsic and extrinsic stimuliMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción ; Romero Domínguez, Laura 
32019Segmenting Active Blood Donors According to Their Barriers to Develop Retention ProgramsRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción 
42019Explaining the gap in the image of tourist destinations through the content of and exposure to secondary sources of informationBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia 
52019Lines of scientific research in the ttudy of blood donor behavior from a social marketing perspectiveRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Sánchez Medina, Agustín Jesús ; Beerli Palacio, María Asunción 
62018The effect of Cultural Intelligence on consumer-based destination brand equityFrías-Jamilena, Dolores M.; Sabiote-Ortiz, Carmen M.; Martín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción 
72018Cultural sensitivity: an antecedent of the image gap of tourist destinationsBeerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa D. 
82018Antecedents and consequences of cultural intelligence in tourismFrías-Jamilena, Dolores M.; Sabiote-Ortiz, Carmen M.; Martín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción 
92018Is youth cannabis smoking related to types,iIntensities and varieties of leisure activities and values?Díaz-Meneses, Gonzalo ; Beerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa 
102017Factores que explican el cambio de la imagen de un destino turístico antes y después de la visitaPalacio, Asunción Beerli ; Martín-Santana, Josefa D. ; Nazzareno, Patrizio AntoninoFactores_que_explican.pdf.jpg
112017How does confirmation of motivations influence on the pre- and post-visit change of image of a destination?Beerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa D. 
122017Antecedents and consequences of destination image gapMartín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción ; Nazzareno, Patrizio Antonino
132016La geolocalización: oportunidades de marketing para el hotel del futuroAguiar Castillo, Lidia ; Beerli Palacio, Asunción ; Pérez-Jiménez, Rafael 
142015How to increase blood donation by social marketingBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia 
152014A motivation-based explanatory model of street drinking among young peopleMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción ; Fernández Monroy, Margarita 
162013Development of an advertising impact index to test advertisements in magazinesMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción 
172013Intention of future donations: a study of donors versus non-donorsMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción 
182013Magazine advertising: factors influencing the effectiveness of celebrity advertisingMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción 
192012Entender la imagen de un destino turístico: factores que la integran y la influencia de las motivacionesMoreno Gil, Sergio ; Beerli-Palacio, Asunción ; León Ledesma, Javier de Entender_imagen_destino.pdf.jpg
202012Modelo explicativo del comportamiento de los jóvenes ante el botellón y el cannabis desde la perspectiva del marketing socialBeerli Palacio, Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia ; Fernández Monroy, Margarita ; Galván Sánchez, Inmaculada ; Díaz Meneses, Gonzalo