Results 1-20 of 73 (Search time: 0.278 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)Type
12021The influence of sociodemographic and donation behaviour characteristics on blood donation motivationsRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Sánchez Medina, Agustín Jesús ; Beerli Palacio, María Asunción Artículo193-20_pre-publishing.pdf.jpg
22020Explaining the gap in the image of tourist destinations through the content of and exposure to secondary sources of informationBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia Artículo
32020Recruitment strategies: non-donor segmentation based on intrinsic and extrinsic stimuliMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción ; Romero Domínguez, Laura Artículo
42020Satisfaction, image, and loyalty can be enhanced with congruent olfactory treatments: the acid test of optician franchise stores in shopping centres and on the high streetBeerli Palacio, María Asunción ; Díaz Meneses, Gonzalo ; Martín Santana, Josefa Delia Artículo
52020Complementary services at hotels in accordance with their pricing strategy and the price sensitivity of touristsBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia ; Román Montoya, Crisanto Artículo
62020Types, strenghts and varieties of emotions: emotional education clues against cannabis smoking in youthDíaz Meneses, Gonzalo ; Beerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia Actas de congresostypes_strenghts_varieties.pdf.jpg
72019Lines of scientific research in the study of blood donor behavior from a social marketing perspectiveRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Sánchez Medina, Agustín Jesús ; Beerli Palacio, María Asunción Artículo
82019Segmenting Active Blood Donors According to Their Barriers to Develop Retention ProgramsRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción Reseña
92018The effect of Cultural Intelligence on consumer-based destination brand equityFrías-Jamilena, Dolores M.; Sabiote-Ortiz, Carmen M.; Martín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción Artículo
102018Antecedents and consequences of cultural intelligence in tourismFrías-Jamilena, Dolores M.; Sabiote-Ortiz, Carmen M.; Martín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción Artículo
112018Is youth cannabis smoking related to types,iIntensities and varieties of leisure activities and values?Díaz-Meneses, Gonzalo ; Beerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa Artículo
122018Cultural sensitivity: an antecedent of the image gap of tourist destinationsBeerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa D. Artículo
132017Antecedents and consequences of destination image gapMartín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción ; Nazzareno, Patrizio AntoninoArtículo
142017How does confirmation of motivations influence on the pre- and post-visit change of image of a destination?Beerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa D. Artículo
152017Factores que explican el cambio de la imagen de un destino turístico antes y después de la visitaPalacio, Asunción Beerli ; Martín-Santana, Josefa D. ; Nazzareno, Patrizio AntoninoArtículoFactores_que_explican.pdf.jpg
162016La geolocalización: oportunidades de marketing para el hotel del futuroAguiar Castillo, Lidia ; Beerli Palacio, Asunción ; Pérez-Jiménez, Rafael Capítulo de libro
172015How to increase blood donation by social marketingBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia Artículo
182014A motivation-based explanatory model of street drinking among young peopleMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción ; Fernández Monroy, Margarita Artículo
192013Intention of future donations: a study of donors versus non-donorsMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción Artículo
202013Magazine advertising: factors influencing the effectiveness of celebrity advertisingMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción Artículo