Results 1-20 of 128 (Search time: 0.014 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)Type
12021Determinants of fishery and aquaculture products consumption at home in the EU28Cantillo Acosta, Javier ; Martín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción Artículo
22021Determinants of fishery and aquaculture products consumption at home in the EU28Cantillo Acosta, Javier Arturo ; Martín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción Artículo
32021COVID-19 is examining the EU and the member states: the role of attitudes and sociodemographic factors on citizens’ support towards national policiesMartin, Juan Carlos ; Román, Concepción Artículosocsci-10-00046.pdf.jpg
42021Does the access transport mode affect visitors' satisfaction in a World Heritage City?: the case of Valparaiso, ChileMartín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción ; Moreira , Pedro Ernesto ; Moreno, Roberto ; Oyarce, FernandoArtículo
52021A best–worst measure of attitudes toward buying seabream and seabass products: an application to the island of Gran CanariaCantillo Acosta, Javier Arturo ; Martín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción Artículofoods-10-00090-v2.pdf.jpg
62020Islamic finance and halal tourism: an unexplored bridge for smart specializationMartín Hernández, Juan Carlos ; Orden-Cruz, Carmen; Zergane, SlimaneArtículosustainability-12-05736-v2.pdf.jpg
72020An institutional trust indicator based on fuzzy logic and ideal solutionsMartín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción ; Viñán, ChristianArtículomathematics-08-00807-v2.pdf.jpg
82020El coronavirus también cambia la forma de montar en autobúsMartín Hernández, Juan Carlos ; Suárez Falcón, Heriberto Artículo23. El coronavirus también cambia la forma de montar en autobús.pdf.jpg
92020Discrete choice experiments in the analysis of consumers’ preferences for finfish products: a systematic literature reviewCantillo Acosta, Javier Arturo ; Martín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción Reseña1-s2.0-S0950329320302214-main.pdf.jpg
102020Residents’ perception of a mature and mass tourism destination: the determinant factors in Gran CanariaMoreira , Pedro Ernesto ; Román García, Concepción ; Martín Hernández, Juan Carlos Artículo preliminarresident_perception_mature.pdf.jpg
112020A fuzzy segmentation analysis of airline passengers in the U.S. based on service satisfaction.Leon, Steven; Martín Hernández, Juan Carlos Artículo
122020A fuzzy segmentation study of gastronomical experienceMartín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción ; López-Guzmán Guzmán, Tomás; Moral Cuadra, SalvadorArtículo
132020A hybrid-fuzzy segmentation analysis of residents' perception towards tourism in Gran CanariaMartín Hernández, Juan Carlos ; Moreira , Pedro Ernesto ; Román García, Concepción Artículo
142020The influence of race performance on re-participation behaviour of trail runners in the Transgrancanaria eventVoltes Dorta, Augusto ; Martín Hernández, Juan Carlos Artículo
152020A hybrid-fuzzy TOPSIS method to analyze the consumption and buying behavior of fishery and aquaculture products (FAPs) in the EU28Cantillo, Javier; Martín Hernández, Juan Carlos ; Román García, Concepción Artículo
162019The option of self-connectionVoltes Dorta, Augusto ; Martín Hernández, Juan Carlos Capítulo de libro
172019A cultural analysis of the secondary housing tourism in Vilcabamba, Ecuador: the satisfaction gap between domestic and international touristsMartín Hernández, Juan Carlos ; Bustamante Sánchez, Natalia SoledadArtículo
182019Turismo y patrimonio. El caso de Valparaíso (Chile) y el perfil del turista culturalMoreira Gregori, Pedro Ernesto ; Martín Hernández, Juan Carlos ; Oyarce Ortuya, Fernando; Moreno García, RobertoArtículoTurismo_patrimonio_caso_Valparaíso.pdf.jpg
192019The research topics on e-grocery: Trends and existing gapsMartín, Juan Carlos ; Pagliara, Francesca; Román, Concepción Artículo
202019Social media as a resource for sentiment analysis of Airport Service Quality (ASQ)Martin-Domingo, Luis; Martín, Juan Carlos ; Mandsberg, GlenArtículo