Results 1-20 of 106 (Search time: 0.006 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12020Donor orientation and employee attitudes and behavior in Spanish blood transfusion centers and servicesMartín Santana, Josefa Delia ; Cabrera Suárez, María Katiuska ; Déniz Déniz, María de la Cruz 
22020Complementary services at hotels in accordance with their pricing strategy and the price sensitivity of touristsBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia ; Román Montoya, Crisanto 
32020Recruitment strategies: non-donor segmentation based on intrinsic and extrinsic stimuliMartín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción ; Romero Domínguez, Laura 
42019Creencias y actitudes de trabajadores sanitarios y estudiantes de enfermería de una región de España ante una pandemia de gripeSantana-López, Borja Nicolás; Santana-Padilla, Yeray Gabriel; Martín Santana, Josefa Delia Elia ; Santana-Cabrera, Luciano; Escot Rodríguez, CristinaCreencias_actitudes_trabajadores_sanitarios.pdf.jpg
52019Segmenting Active Blood Donors According to Their Barriers to Develop Retention ProgramsRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Beerli Palacio, María Asunción 
62019Explaining the gap in the image of tourist destinations through the content of and exposure to secondary sources of informationBeerli Palacio, María Asunción ; Martín Santana, Josefa Delia 
72019Lines of scientific research in the ttudy of blood donor behavior from a social marketing perspectiveRomero Domínguez, Laura ; Martín Santana, Josefa Delia ; Sánchez Medina, Agustín Jesús ; Beerli Palacio, María Asunción 
82019Tourist personality of the tourist as segmentation criteria for sun and beaches destinations: an application to the destination gran CanariaMedina Ojeda, Noelia ; Martín Santana, Josefa Delia ; Medina Muñoz, Diego Ramón 
92019Influencia del perfil sociodemográfico del profesor universitario sobre la inteligencia emocional y el burnoutSuárez Martel, María José ; Martín Santana, Josefa D. 
102019Service quality in blood donation: satisfaction, trust and loyaltyMelián Alzola, Lucía ; Martín Santana, Josefa Delia 
112019Knowing the blood nondonor to activate behaviourMartín Santana, Josefa Delia ; Robaina Calderín, Lorena del Pino ; Reinares Lara,Eva Marina ; Romero Domínguez, Laura 
122019Managing point of purchase advertising: effectiveness in terms of recall and recognitionMartín-Santana, Josefa D. ; Reinares-Lara, Pedro
132018Using radio advertising to promote blood donationMartín-Santana, Josefa D. ; Reinares-Lara, Eva; Reinares-Lara, Pedro
142018The effect of Cultural Intelligence on consumer-based destination brand equityFrías-Jamilena, Dolores M.; Sabiote-Ortiz, Carmen M.; Martín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción 
152018Journalists as radio advertising endorsers in news or talk radio stationsMuela-Molina, Clara; Martín Santana, Josefa Delia ; Reinares Lara,Eva Marina 
162018Cultural sensitivity: an antecedent of the image gap of tourist destinationsBeerli-Palacio, Asunción ; Martín-Santana, Josefa D. 
172018Antecedents and consequences of cultural intelligence in tourismFrías-Jamilena, Dolores M.; Sabiote-Ortiz, Carmen M.; Martín-Santana, Josefa D. ; Beerli-Palacio, Asunción 
182018Orientation Toward Key Non-family Stakeholders and Economic Performance in Family Firms: The Role of Family Identification with the FirmDéniz-Déniz, Mª de la Cruz ; Cabrera Suárez, María Katiuska ; Martín Santana, Josefa Delia 
192018Respuesta a «Sistema de gestión de seguridad y salud para garantizar la operatividad de los planes de autoprotección en unidades de cuidados intensivos»González-Romero, D.; Martín-Santana, J. D. ; Santana-Padilla, Y. G.; Santana-Cabrera, L.
202018Construyendo un índice del potencial emprendedor de un directivo desde la perspectiva de emprendedores de éxitoGarcía Soto, María Gracia ; García-Cabrera, Antonia M. ; Martín Santana, Josefa D. ; Déniz Déniz, M. Cruz ; Suárez-Ortega, Sonia M. 17.Construyendo_indice_potencial.pdf.jpg