Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99523
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEscandell Bermúdez, María Olgaes
dc.contributor.authorCabrera Martín, Idairaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:42:00Z-
dc.date.available2021-03-11T00:42:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99523-
dc.titleLos beneficios del mindfulness en alumnado diagnosticado con TDAHes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-53433es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

102
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.