Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/99266
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPérez De Los Cobos Suárez, María Del Pinoes
dc.contributor.authorÁlvarez Francés, Melodiees
dc.date.accessioned2021-03-11T00:40:37Z-
dc.date.available2021-03-11T00:40:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/99266-
dc.titleLa Inteligencia Emocional En Un Aula De Primaria: Qué Es, Cómo Se Puede Trabajar Y Cuáles Son Sus Beneficios En El Proceso Enseñanza-Aprendizajees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-52403es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

52
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.