Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99241
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarceló Borges, Cristina Maríaes
dc.contributor.authorPérez Montesdeoca, Marta De Las Nieveses
dc.date.accessioned2021-03-11T00:40:30Z-
dc.date.available2021-03-11T00:40:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99241-
dc.titleEnseñar Francés Desde Las Inteligencias Múltiples: Propuesta De Intervenciónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-52359es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Bachelor thesis
Show simple item record

Page view(s)

87
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.