Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/99225
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHernández Rodríguez, Susana Janetes
dc.contributor.authorGuerra González, Silviaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:40:26Z-
dc.date.available2021-03-11T00:40:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/99225-
dc.titleLas Inteligencias Múltiples En La Escuela: Percepciones Y Propuestases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-52327es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

46
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.