Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99213
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBecerra Romero, Danieles
dc.contributor.authorLópez Déniz, Lissetees
dc.date.accessioned2021-03-11T00:40:22Z-
dc.date.available2021-03-11T00:40:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99213-
dc.titleLos Códigos Qr Como Herramienta Motivadora En El Proceso De Enseñanza-Aprendizaje En Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especialeses
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-52293es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

62
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.