Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99145
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAraña Padilla, Jorgees
dc.contributor.authorDucros, Mariemes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:40:04Z-
dc.date.available2021-03-11T00:40:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/99145-
dc.titleMethods Measuring Service Quality (Literature Review)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Análisis Económico Aplicadoes
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-52082es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECOes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Economía del Turismo, del Transporte y del Medio Ambientees
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

76
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.