Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/98861
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMartín Quintana, Juan Carloses
dc.contributor.authorRodríguez Lorenzo, Néstor Alejandroes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:38:22Z-
dc.date.available2021-03-11T00:38:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/98861-
dc.titleAnálisis Del Uso Del Videojuego Como Ocio Familiar Cooperativo Desde Una Perspectiva Intrafamiliares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-51223es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Intervención Familiares
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Feb 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.