Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/98612
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDíaz Peralta, Marinaes
dc.contributor.authorSánchez Herrera, Ilenia Esther
dc.date.accessioned2021-03-11T00:37:05Z-
dc.date.available2021-03-11T00:37:05Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/98612-
dc.titleLos anglicismos en la publicidad bancaria española
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Hispánica Clásica y De Estudios Árabes y Orientales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-50741
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUM
dc.contributor.titulacionGrado en Traducción e Interpretación: Inglés-Alemán
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
Appears in Collections:Bachelor thesis
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Dec 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.