Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/98564
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista García, María Andamanaes
dc.contributor.authorTorres Estupiñán, María Gemaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:36:51Z-
dc.date.available2021-03-11T00:36:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/98564-
dc.titleEl "Feedback" Interno Y El "Feedback" Externo Como Herramientas Para Trabajar La Motivación Y El Rendimiento Escolares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especialeses
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-50565es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

21
checked on Dec 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.