Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/98560
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEtopa Bitata, María Del Pilares
dc.contributor.authorGonzález Cruz, María Constanza
dc.date.accessioned2021-03-11T00:36:50Z-
dc.date.available2021-03-11T00:36:50Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/98560-
dc.titleAprender matemáticas de forma manipulativa nos ayuda a afianzar nuestro aprendizaje
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-50535
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on May 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.