Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/97423
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIzquierdo Ramírez, José Manueles
dc.contributor.authorLópez Amador, Ashley Dawn
dc.date.accessioned2021-03-11T00:29:39Z-
dc.date.available2021-03-11T00:29:39Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/97423-
dc.titleSíndrome De Burnout En Profesores De Educación Primaria. Revisión Bibliográfica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-47961
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IUCES: Computación inteligente, percepción y big data-
crisitem.advisor.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Feb 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.